Neurolog Środa Wielkopolska

Zapraszamy na prywatną wizytę u neurologa w Środzie Wielkopolskiej. Nasi specjaliści zajmują się przeprowadzaniem konsultacji, profilaktyką, diagnozowaniem i leczeniem chorób związanych z zaburzeniami czynności układu nerwowego.

Lekarz neurolog to specjalista od rozpoznawania i terapii schorzeń obwodowego i ośrodkowego układu nerwowego. Najczęstsze choroby neurologiczne, z jakimi zgłaszają się pacjenci do kliniki w Środzie Wielkopolskiej to:

• padaczka,
  • guzy mózgu,
  • bóle głowy (np. migreny),
  • rwa kulszowa,
  • choroba Wilsona,
  • choroba Alzheimera,
  • stwardnienie rozsiane,
  • pląsawica Huntingtona,
  • miopatia,
  • kleszczowe zapalenie mózgu.

Pierwsza wizyta u neurologa zaczyna się przeprowadzeniem szczegółowego wywiadu, który ma na celu zebranie informacji dotyczących objawów, z jakimi zgłasza się pacjent, ich częstotliwości i nasilenia oraz historii chorób występujących w rodzinie. Lekarz zleca badania niezbędne do postawienia diagnozy. Może też skierować pacjenta na konsultację do innych specjalistów, np. okulisty w Środzie Wielkopolskiej lub lekarza od chorób układu pokarmowego. Po otrzymaniu wystarczającej ilości danych z wyników badań, takich jak elektroencefalografia (EEG), elektromiografia (EMG), tomografia komputerowa (TK) czy rezonans magnetyczny (MRI), wdraża indywidualnie dopasowane leczenie.

Prawidłowe funkcjonowanie systemu nerwowego wpływa na kondycję wszystkich układów, dlatego nie należy bagatelizować niepokojących objawów, do których należą:

• bóle i zawroty głowy,
  • problemy z utrzymaniem równowagi,
  • osłabienie siły mięśni,
  • zaburzenia czucia,
  • ruchy mimowolne,
  • upośledzenie mowy,
  • drętwienie i mrowienie różnych części ciała,
  • kłopoty z pamięcią,
  • nerwobóle.

Zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą kliniki. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego.

dr n. med. Justyna Młodzikowska – Albrecht

specjalista neurologii