Ginekolog Środa Wielkopolska

Niezależnie od wieku, każda kobieta powinna przynajmniej raz w roku pójść na badania profilaktyczne do ginekologa. Lekarze w Środzie Wielkopolskiej przyjmują na wizyty kontrolne, prowadzą leczenie pacjentek z chorobami żeńskich narządów płciowych i czuwają nad prawidłowym przebiegiem ciąży i porodu.

Kobiety korzystające z usług naszej kliniki mogą na miejscu zrobić większość badań niezbędnych do prawidłowej diagnostyki i monitorowania procesu leczenia. Ginekolog, czyli lekarz zajmujący się zdrowiem intymnym kobiet, ma do dyspozycji zarówno podstawowe narzędzia, jak i sprzęt do specjalistycznych badań. W Środzie Wielkopolskiej fachowcy pomagają kobietom w leczeniu niepłodności oraz takich schorzeń jak:

• endometrioza,
  • torbiele jajników,
  • infekcje pochwy (wirusowe, grzybicze i bakteryjne),
  • polipy,
  • nadżerki szyjki macicy,
  • przerost błony śluzowej macicy,
  • zapalenie przydatków,
  • zespół policystycznych jajników.

W gabinecie w Środzie Wielkopolskiej zajmujemy się zakładaniem i usuwaniem wkładek wewnątrzmacicznych, kriochirurgią, czyli bezbolesnym leczeniem nadżerek i brodawek i szczepieniami przeciwko HPV. W klinice skupiamy zespół specjalistów, takich jak kardiolog w Środzie Wielkopolskiej, czy lekarz ze specjalizacją onkologiczną, dzięki czemu pacjentki mogą wykonać wiele badań w jednym miejscu.

Kiedy umówić się na wizytę do ginekologa w Środzie Wielkopolskiej?

Na wizytę u ginekologa w Środzie Wielkopolskiej powinny zgłosić się kobiety w ciąży lub chcące zacząć stosować lub kontynuować antykoncepcję. Do specjalisty powinny udać się też panie, które zauważyły niepokojące objawy związane z funkcjonowaniem układu rozrodczego, takie jak:

• nieregularne, zbyt obfite lub bolesne miesiączki,
  • zatrzymanie miesiączki,
  • upławy,
  • pieczenie lub swędzenie okolic intymnych,
  • suchość pochwy.

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego.

lek. Agnieszka Szymczak – Biały

specjalista położnictwa i ginekologii