Endokrynolog Środa Wielkopolska

Osoby z zaburzeniami funkcjonowania gruczołów wydzielania wewnętrznego mogą skorzystać z usług endokrynologa w Środzie Wielkopolskiej. Nasi specjaliści zajmą się diagnostyką i wdrożeniem indywidualnie dostosowanego leczenia.

Umawiając się na wizytę u endokrynologa w klinice w Środzie Wielkopolskiej mogą Państwo liczyć na opiekę lekarzy i pielęgniarek, którzy zdobyli bogate doświadczenie podczas pracy w szpitalu. Mamy nowoczesny sprzęt laboratoryjny i urządzenia do diagnozowania i leczenia.

Zatrudniamy wielu specjalistów w jednym miejscu, dzięki czemu możliwe jest szybkie wykonanie zleconego badania. Dzięki temu pacjenci, którzy potrzebują konsultacji lekarzy o różnych specjalizacjach, w tym samym budynku skorzystają z pomocy endokrynologa, ginekologa w Środzie Wielkopolskiej, czy fachowca od chorób wieńcowych. To nie tylko oszczędność czasu potrzebnego na dotarcie do gabinetów często położonych w odległych częściach miasta, ale też ułatwienie dla osób starszych i pacjentów z ograniczoną sprawnością ruchową.

Kiedy umówić się na wizytę u endokrynologa w Środzie Wielkopolskiej?

Na prywatną wizytę u endokrynologa zazwyczaj umawiają się pacjenci skierowani od innych specjalistów, którzy szukają przyczyn różnych schorzeń. Do lekarza w Środzie Wielkopolskiej mogą zapisać się osoby, które z podejrzewają nieprawidłową pracę któregoś z gruczołów.

Do niepokojących objawów, które powinny być skonsultowane z endokrynologiem należą m.in.:

• wypadanie włosów,
  • nadmierne owłosienie,
  • nagły przyrost masy ciała,
  • nagły spadek masy ciała,
  • obrzęki,
  • bóle głowy,
  • problemy ze snem (zarówno nadmierna senność jak i bezsenność),
  • nadmierna potliwość,
  • uderzenia gorąca,
  • zaburzenia miesiączkowania,
  • ból piersi,
  • problemy z utrzymaniem ciąży.

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego. Zapoznamy się z Państwa problemem i umówimy wizytę u właściwego specjalisty.

dr n. med. Marta Nawrocka

specjalista endokrynologii