Okulista Środa Wielkopolska

Lekarz okulista zajmuje się diagnozowaniem i leczeniem chorób narządu wzroku. Do specjalistów ze Środy Wielkopolskiej należy się udać w przypadku pojawienia się problemów z widzeniem lub niepokojących zmian na gałce ocznej i w okolicy oka.

Prawidłowe funkcjonowanie narządu wzroku jest bardzo ważne, dlatego warto regularnie umawiać profilaktyczne wizyty u okulisty w Środzie Wielkopolskiej. Dzięki temu będzie można zdiagnozować chorobę na jej wczesnym etapie, co ma bardzo duży wpływ na przebieg procesu leczenia. Tak samo jak onkolog w Środzie Wielkopolskiej, czy lekarz od chorób serca, okulista ściśle współpracuje ze specjalistami innych dziedzin medycyny, ponieważ wiele chorób może objawiać się poprzez zburzenia funkcjonowania wzroku.

W gabinecie okulista skoryguje wady wzroku poprzez dopasowanie okularów lub soczewek kontaktowych. W klinice w Środzie Wielkopolskiej mamy nowoczesny sprzęt i narzędzia niezbędne do diagnozowania i leczenia wielu chorób oczu. Zapewniamy kompleksową opiekę obejmującą przygotowanie do badań lub zabiegów, przeprowadzenie procedury medycznej i opiekę pozabiegową.

Kiedy należy zapisać się na wizytę do okulisty w Środzie Wielkopolskiej?

Niezwłocznie po zaobserwowaniu niepokojących objawów w obrębie oka lub związanych z funkcjonowaniem narządu wzroku, należy zapisać się na wizytę do okulisty. W Środzie Wielkopolskiej przyjmujemy pacjentów na wizyty profilaktyczne, kontrolne oraz osoby, które:

• mają uraz mechaniczny oka,
  • skarżą się na swędzenie, łzawienie lub ropienie oczu,
  • mają zaburzenia widzenia barw,
  • zaobserwowały plamki na oku,
  • mają zawężone pole widzenia,
  • chorują na zaćmę.

Mają Państwo pytania? Zapraszamy do kontaktu telefonicznego.

lek. Arkadiusz Święcicki

specjalista chorób oczu